Najveća hrvatska baza restorana i recepata

Mjesto susreta vinara Hrvatske i susjednih zemalja sa ugostiteljima Kvarnera

WineRi 2020. En Primeur kvarnerskih vina

"Trs je naš", slogan je 4. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2020. koji će se održati 13. – 14. ožujka od 13:00 do 20:00 sati na Gatu Karoline Riječke, a najavljen je konferencijom za novinare održanoj u Centru autohtonih proizvoda Primorsko – goranska kašetica na kojoj su o festivalu govorili:
- dr.sc. Žarko Stilin, organizator festivala i direktor marketinške agencije aha marketing d.o.o.,
- u ime suorganizatora, Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko – goranske županije, odnosno Centra autohtonih proizvoda Primorsko – goranska kašetica, Teodora Cimaš suradnica za promociju i razvoj autohtonih proizvoda,
- u ime Primorsko – goranskog župana Zlatka Komadine, Petar Mamula, dožupan Primorsko – goranske županije,
- u ime gradonačelnika Grada Rijeke mr.sc. Vojka Obersnela, Marko Filipović, dogradonačelnik Grada Rijeke,
- dr.sc. Irena Peršić Živadinov, direktorica turističke zajednice Kvarnera,
- Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke,
- Blanka Kalokira, koordinatorica Hrvatska gospodarska komora, Županijska komora Rijeka.

IZJAVE:
Organizator festivala Žarko Stilin iskazao je svoje zadovoljstvo što Rijeka i Kvarner i dalje imaju ovaj sjajan vinski festival koji je postao mjesto okupljanja Kvarnerskih vinara i prijatelja iz Hrvatske i susjednih zemalja i polako postaje festival autohtonih sorti Kvarnera i Hrvatske.

Izrazito zadovoljstvo istaknula je ispred Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko – goranske županije Teodora Cimaš s obzirom da je Centar suorganizator samog festivala na kojem će nastupiti 13 izlagača koji su predstavljeni u Primorsko – goranskoj kašetici.

„Okupiti na jednom mjestu reprezentaciju regije koja najavljuje festival pokazatelj je uspješnosti festivala na kojem će se okupiti najvrijednije sa hrvatskih polja i spaja se zeleno i plavo“ istaknuo je zamjenik primorsko – goranskog župana Petar Mamula.

„Ove godine na samo jedan metar nadmorske visine, na novoj lokaciji na Gatu Karoline Riječke predstavit će se eno – gastro ponuda regije i Hrvatske, a nedavno smo predstavili i naš Riječki pjenušac, a ovakve su manifestacije dobar motiv dolaska domaćih i stranih turista u naš grad“ zaključio je zamjenik gradonačelnika Rijeke Marko Filipović.

„Dobra hrana i dobro vino idu rukom pod ruku, a svaki turist želi isprobati autohtonu ponudu. Ovaj festival je upravo ono što je Kvarneru nedostajalo. Izlagači nisu jedni drugima konkurenti jer na turističkom tržištu kvarnera ima dovoljno prostora za sve, a ovo je prilika da se proizvođači i ugostitelji približe jedni drugima“ napomenula je direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako Turistička zajednica grada Rijeke kontinuirano radi na obogaćivanju i raznolikosti turističke ponude destinacije te sa zadovoljstvom podupire međunarodni eno – gastro festival WineRi, koji naglasak stavlja na enogastronomsku ponudu. Izuzetno nam je drago da i ove godine sudjelujemo u projektu, kao pokrovitelji, potičemo unapređenje i kvalitetu domaćih proizvoda te podupiremo manifestaciju koja doprinosi prepoznatljivosti Rijeke kao turističke destinacije.

Blanka Kalokira, koordinatorica HGK Rijeka istaknula je kako njihova institucija podupire ovaj festival jer se na njemu promovira Mediteranska kvaliteta života i prezentira se ono što je potrebno modernim posjetiteljima osim sunca i mora i taj eno-gastronomski doživljaj.

O FESTIVALU:

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 64 izlagača s više od 300 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Italije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 19 izlagača. Među izlagačima će se pronaći 6 proizvođača rakija i likera, 5 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača ukrasa od drva i recikliranog papira, proizvođač pizza peći te 50 vinara.

Festival, kao i prošla 3, ima humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za simboličnih 50,00 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi Hoću – mogu za rad s djecom s posebnim potrebama koristeći vojta terapiju.

U sklopu festivala predstavit će se i UNESCOm zaštićeni Zvončari – Grobnički dondolaši i Bakarski baškot. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studenstskom praksom, PAR inkubatorom.

Organizatori vjeruju da će ovogodišnji broj posjetitelja uvelike nadmašiti prošlogodišnji i da će festival postati mjesto susreta i okupljanja proizvođača s jedne strane, te zaljubljenika u vino i vinski svijet i ugostitelja s druge strane, odnosno da će menifestacija postati u pravom smislu novinarskih riječi „oda mediteranskom načinu života“.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek, Vino.com Zagreb, Zadar Wine Weekend, LokVINA Kastav, Hedonist&Wine Opatija i Grand Tasteing Beograd. Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga WOW i Udruga AHA. A od prošle godine festival podržava i Hrvatski konzulat Europskog vinskog viteškog reda te će na samom festivalu biti mnogi pripadnici toga reda.

Organizator festivala je marketinška agencija aha marketing d.o.o. iz Selca, a suorganizator Centar za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko – goranske županije, odnosno Kašetica primorsko – goranska – centar autohtonih proizvoda Primorsko – goranske županije. Vinski kum festivala je sudionik finalnog dijela natjecanja Hrvatski MasterChef Časlav Matijević.

Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Adriatic Croatia International Club – ACI d.d., Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na samom festivalu promovirati brandove „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“. Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, La voce del popolo, Gastronaut.hr, vino.rs, svijetvina.hr, GetReport, fiuman.hr, rijecan.in, torpedo.media, crikva.hr, riviera.news, g točka, stilueta, extravagant.

U suradnji s Obrtničkom komorom Primorsko – goranske županije, Hrvatskom gospodarskom komorom Županijskom komorom Rijeka i Gastronaut.hr na festival će biti pozvano više od 2000 kvarnerskih ugostitelja, dok će Zagrebački GetReport na festival dovesti najznačajnije hrvatske eno – gastro novinare.

Ulaznica na festival će se naplaćivati 80 kuna, dok je kaucija za čašu 20 kuna.

Sir festivala je Dukat, voda festivala Jana i Jamnica, dizajner festivala OrdinacijaZaFascinacija,  auto festivala Ford Krainc, hotel festivala Jadran hoteli Rijeka, botel Marina i Jadran Crikvenica, vinogradarska oprema festivala PVC stupovi Trople pvc, distributer partner Curo doo iz Novog Vinodolskog.