Nakon godine bez restorana, konferencija i festivala, svako od tih mjesta je puno, kao da su ih posjetitelji jedva dočekali. Ostvaruju se natprosječni rezultati, a jedno od takvih, dugo očekivanih mjesta, je bio i Weekend Media Festival. Rovinj je ugostio četrnaesto izdanje ovog regionalnog festivala komunikacija koji svake godine okuplja više od 6.000 stručnjaka, predavača, panelista, posjetitelja, stranaca, lokalaca i svih onih koji žele znati više o budućnosti medija i digitalnih tehnologija.
No zašto baš Weekend uživa takav status u medijskoj, a i drugim industrijama? Pokušajmo to otkriti kroz tri točke.
3) Lokacija, lokacija, lokacija
Tradicionalno na samom kraju turističke sezone, Weekend okuplja sudionike iz Hrvatske i susjednih zemalja. Bi li efekt bio isti da se umjesto uz more romantične stare jezgre, konferencija odvija u nekoj metropoli, među neboderima? Uz dobru klimu, divan pogled i neke od od 100 vodećih hrvatskih restorana kao što su Dream i Giannino, Rovinj ima veliku prednost nad drugim gradovima.
2) Teme
Drugi razlog zašto bi netko godinama pohodio Weekend mogu biti zanimljive teme panela, provokativne i konstruktivne rasprave o trendovima u medijskoj industriji i prilike za sklapanje poslova. Oboružani osmjehom i vizitkama, posjetitelji pomno čitaju program panela i predavanja koje planiraju posjetiti. I zaista, pet različitih dvorana ni u jednom trenutku nije prazno, ali nisu ni šankovi ni lounge prostori.
Na pozornicama se govori o temama brendiranja poslodavaca, ali i država, o istinitim i lažnim vijestima, novim poslovnim i medijskim sadržajima, pa čak i u više odvojenih predavanja o utjecaju tehnologije na život i zdravlje.
Uz „ozbiljne“ teme već je tradicionalan i „Panel ni o čemu“ koji je i ove godine okupio reprezentativnu kombinaciju stručnjaka iz medija, komunikacija, ali i instituta za društvena istraživanja i aktivističkih inicijativa koju su činili; Zoran Šprajc, Ivan Stanković, Boris Jokić, Jelena Veljača, Tomo Ricov, Branimir Brkljač, Nevena Rendeli uz moderatora Petra Štefanića i upadice publike poput Enisa Bešlagića. Za razliku od drugih panela koji su imali teme, panelisti su ovdje pili whiskey razgovarajući baš ni o čemu pred oduševljenom publikom. I upravo tako organizatori tako dugi niz godina uspješno balansiraju festivalski duh i posao, radi kojeg sudionici tvrde da su došli.
1) #živioživot
Pod trećom točkom se, očekivano, nalazi kreativno dokoličarenje. Ove je godine Weekend Media Festival pod sloganom „I love Weekend“ obilježavao ljubav, povezanost i prijateljstvo. Jesu li to partyji i koncerti o kojima se priča još mjesecima kasnije? Ili dnevno druženje s kolegama iz industrije u malo neformalnijem izdanju? Ili je #živioživot moto ne samo Weekenda već svakog društvenog događanja nakon popuštanja mjera? Koju god definiciju odabrali, upravo je taj doživljaj glavni razlog zašto posjetitelji vjerno hodočaste Weekend Media Festival već četrnaest godina.
Piše: Aleksandra Ignatoski