U hotelu Esplanade se 21. listopada 2022. održava festival Zemlja vina. Svi posjetitelji će moći okusiti najbolja vina istoka Hrvatske i mađarskog Villánya, ali i kušati hrvatsku mesnu perjanicu – kulen. U Zemlji vina moći ćete posjetiti i brojne radionice posvećene graševini kao vodećoj sorti Hrvatske i crnim vinima Villánya, kušati i jela od slavonsko-srijemskog podolca te crne slavonske svinje, razgovarat će se o turizmu i vinu, kulenu, baranjskom terroiru, utjecaju klimatskih promjena na vinogradarstvo te drugim temama.
Zemlju vina svečano će otvoriti ministrica poljoprivrede Marija Vučković, a domaćini u Zemlji vina biti će:
Krunoslav Karalić, zamjenik ravnateljice HAPIH-a
Ivana Jurić, direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije
Matko Lukić, zamjenik župana Osječko-baranjske županije
Josip Pavić, predsjednik Udruge Graševina Croatica
Predstavljanje Zemlje vina u Zagrebu dio je projekta „VINSKI TURIZAM BEZ GRANICA – jedinstvena vinsko-turistička destinacija“ čiji je nositelj Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH), a partneri su Turistička zajednica osječko-baranjske županije i neprofitna tvrtka vinara iz mađarskog villanya "Tenkes Nonprofit kft".
Podupirući partneri u provedbi projekta su Graševina Croatica i Osječko-baranjske županija. Projekt je financiran kroz INTERREG Program prekogranične suradnje MAĐARSKA - HRVATSKA 2014.-2020.
Projekt se bavi razvojem vinskog turizma na području dijela hrvatskog Podunavlja te dijela mađarske Baranje, kao i pozicioniranjem destinacije na vinskom i turističkom tržištu. Turistička zajednica Osječko-baranjske županije zadužena za razvoj vinsko-turističke ponude, dok se Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu bavi razvojem i kvalitetnijim pozicioniranjem graševine kao jedne od najvažnijih vinskih sorti Hrvatske, dok partneri iz Villanya se bave promocijom svoje najvažnije sorte – Cabernet Franca. Projekt je važan jer povezuje jednu od najposjećenijih vinskih regija u Mađarskoj - Villány i vinogorja Baranja i Erdut te ima za cilj promociju prekogranične regije, kako na regionalnom, tako i međunarodnom tržištu.