Turistička zajednica grada Biograda je prošle godine u suradnji s Gastronautima i biogradskim ugostiteljima pokrenula projekt gastronomskog brendiranja grada Biograda.
Iz bogate biogradske gastronomske tradicije, kao teme su izabrane: Školjke kunjke, Jela s prošekom te Kraljevska jela u kraljevskom gradu.
Ugostitelji su ih počeli naglašavati u ponudi, a brojni mediji u njima našli inspiracije za gastronomsko - turističke reportaže.
Rad na gastronomskim brendovima i dizanju kvalitete usluge i ponude se nastavlja, a prve ovogodišnje zajedničke aktivnosti su edukativne radionice su održane krajem ožujka i početkom travnja 2025.
U Crvenoj luci, biogradski ugostitelji su se educirali i konzultirali o aktualnim i novim trendovima u gastronomiji i ugostiteljstvu; prilagodbi ponude osobama sa posebnim zdravstvenim i orijentacijskim potrebama te o svijetu sireva i vina.
Za kraj dvodnevnog strukovno - edukativnog druženja, organizirana je degustacija Biogradskih kobasica - novog aduta u gastronomskoj ponudi koji ljutinom asocira na ljutu povijest s mađarima, a prošekom kao začinom kobasice se uklapa u biogradsku tradiciju upotrebe prošeka u kulinarstvu. Ugostitelji u suradnji s mesarom Lukinom sudjeluju u definiranju recepture koja će najbolje asocirati na njihov grad.
Biograd je u posljednjih godinu dana, sinergijom djelatnika u ugostiteljstvu i turizmu zauzeo još jače mjesto na gastronomskim kartama. Isticanje gastronomskih aduta, doprinijelo je prevagi kod brojnih gastronoma pri izboru destinacije na kojoj se žele opustiti i uživati u gastronomskim posebnostima.
Više o gastronomiji Biograda možete pročitati na: Discover Biograd. i Gastronaut.hr, a fizički možete posjetiti restorane koji su cijelu godinu otvoreni ili se tijekom travnja otvaraju:Barba, Beštek, Riva, Marina Kornati, Arkada, Crvena luka, Carpymore, Daniela, Europa, Casa Vecchia i Kampanel .