U sklopu priprema Rijeke i Riječkog prstena za titulu Kvarnera, prijestolnice gastronomije 2026. te s ciljem jačanja gastronomskog imagea Rijeke i Riječkog prstena, Turistička zajednica grada Rijeke je u suradnji s riječkim poduzećem Abisal, Gastronaut, organizirala na Botelu Marina sastanak i edukativnu radionicu za riječke ugostitelje.
Teme sastanka i radionice bili su aktualni i novi trendovi u gastronomiji i ugostiteljstvu; načini kreiranja gastronomskih brendova; lokalni gastronomski brendovi te zajednički marketing u sklopu projekta „Jačanje gastronomskog imagea Rijeke i Riječkog prstena“ kroz lokalna jela, namirnice i Riječke kockice - nove gastronomske adute destinacije.
Radionicu je vodila prof. Karin Mimica, voditeljica projekta i kreatorica brojnih uspješnih gastronomskih brendova destinacija. Marketinški planovi neće ostati samo u teoriji radionice, jer će se za njihovu realizaciju pobrinuti djelatnici TZ grada Rijeke na čelu s direktorom Petrom Škarpom i marketinškim odjelom TZ u kojem je voditeljica promocije Maja Baković.
To je prva u nizu radionica u sklopu projekta „Jačanje gastronomskog imagea Rijeke i Riječkog prstena“ koji subvencionira Hrvatska turistička zajednica, a nakon završetaka ankete koju trenutačno ispunjavaju ugostitelji Riječkog prstena, slijede lokalnim gastronomskim posebnostima prilagođene radionice za Kostrenu-Bakar-Kraljevicu; Čavle-Jelenje te Viškovo-Kastav.
Platforma Mozaik okusa Rijeke i Riječkog prstena objedinjava sadržaje vezane uz lokalnu gastronomiju
Riječke kockice - informacija o projektu
Stranice Riječkih gastronomskih luka na Visit Rijeka