U sklopu priprema Rijeke i Riječkog prstena za titulu Kvarnera, prijestolnice gastronomije 2026. te s ciljem jačanja gastronomskog imagea Rijeke i Riječkog prstena, Turistička zajednica grada Rijeke je u suradnji s riječkim poduzećem Abisal, Gastronaut, Turističkom zajednicom općine Čavle i Turističkom zajednicom općine Jelenje organizirala je 17. lipnja 2025. u sirani Frankulin sastanak i edukativnu radionicu za grobničke ugostitelje i proizvođače.
U kraju tradicije mljekarstva, sirarstva, mesarstva i proizvodnje muke (kukuruznog brašna), logične teme zajedničke promocije ugostitelja i proizvođača su gastronomski aduti Grobnika - Grobnički sir i kobasice te palenta kompirica.
Teme sastanka i radionice bili su i aktualni i novi trendovi u gastronomiji i ugostiteljstvu; načini kreiranja gastronomskih brendova; lokalni gastronomski brendovi te zajednički marketing u sklopu projekta „Jačanje gastronomskog imagea Rijeke i Riječkog prstena“.
Učesnici radionice, imali su prilike okusima potkrijepiti teoriju - sirevima sirane Frankulin - skutom, škripavcem, tvrdim sirom i Grobničkim sirom;Grobničkim kobasicama mesnice Blaž Fućak; sladoled od ovčjeg sira - kreacija Tomaša Maglice, Karuba d.o.o. Kukuljanovo. Sljubljivanja grobničkih delicija s vinima, pratila je ponuda vinarije Pavlomir.
To je treća u nizu radionica u sklopu projekta „Jačanje gastronomskog imagea Rijeke i Riječkog prstena“ koji subvencionira Hrvatska turistička zajednica, a prethodne su održane u Rijeci i u Viškovu za područje Viškovo-Kastav. Sljedeći utorak, slijedi radionica prilagođena gastronomskim posebnostima Kostrene-Bakra-Kraljevice.
Stranice Mozaik okusa Rijeke i Riječkog prstena - se nadopunjavaju s ponudom i sadržajima koji jačaju gastronomski image Rijeke i Riječkog prstena, a brojne predviđene marketinške aktivnosti, provoditi će se u suradnji svih dionika, preko Turističke zajednice grada Rijeke.