- Avelina Turka 14
- 51000 Rijeka, Primorsko-goranska županija
- Telefon: 051334455
- E-mail: restoran-wayang@com.hr
- Web: wayang-restoran.eatbu.hr/
Radno vrijeme:
- sri - ned 12:00 - 21:00
Naziv indonežanskog restorana Wayang potiče iz Indonezijskog kazališta sjena, naime wayang kulit je lutka kojom se stvaraju sjene dok se vode bitke između dobra i zla u kazalištu sjena po starom Hinduističkom vjerovanju.
Glavna kuharica, je ujedno i vlasnica firme Nusantara ugostiteljstvo d.o.o. a pod čijim okriljem djeluje Bistro Wayang. Rođena je Indonežanka koja živi i radi u Rijeci. U pripremi jela se drži tradicionalnih recepata, dijelom iz street food kulture, a začini koje koristi, dolaze iz Indonezije. Tradicionalnim okusima ljutine i začinjenosti hrane doprinose chilli papričice, kurkuma, galangalom, đumbir, korijander, limunska trava, muškatni oraščićem … Ključni sastojci jela - meso i povrće stižu svježi s riječke tržnice.
„Prije samoga otvorenja odlučeno je da nema prilagodbe ukusa hrane lokalnim ukusima, zatim svježina namirnica je primarna, nabavka ide svakodnevno, porcije su obilne, cijene su prihvatljive, ambijent restorana je nenametljivo prilagođen našoj hrani sa dekoracijama iz Indonezije, konobari su odjeveni u batik košulje nabavljene u Indoneziji, a o čistoći cijeloga restorana kao i grijanju /hlađenju se jako vodi računa, GOSTU NE SMIJE BITI HLADNO je jedno od prvih pravila cijele priče.“, poručuju domaćini.
Glavna kuharica, je ujedno i vlasnica firme Nusantara ugostiteljstvo d.o.o. a pod čijim okriljem djeluje Bistro Wayang. Rođena je Indonežanka koja živi i radi u Rijeci. U pripremi jela se drži tradicionalnih recepata, dijelom iz street food kulture, a začini koje koristi, dolaze iz Indonezije. Tradicionalnim okusima ljutine i začinjenosti hrane doprinose chilli papričice, kurkuma, galangalom, đumbir, korijander, limunska trava, muškatni oraščićem … Ključni sastojci jela - meso i povrće stižu svježi s riječke tržnice.
„Prije samoga otvorenja odlučeno je da nema prilagodbe ukusa hrane lokalnim ukusima, zatim svježina namirnica je primarna, nabavka ide svakodnevno, porcije su obilne, cijene su prihvatljive, ambijent restorana je nenametljivo prilagođen našoj hrani sa dekoracijama iz Indonezije, konobari su odjeveni u batik košulje nabavljene u Indoneziji, a o čistoći cijeloga restorana kao i grijanju /hlađenju se jako vodi računa, GOSTU NE SMIJE BITI HLADNO je jedno od prvih pravila cijele priče.“, poručuju domaćini.