U sklopu projekta Učilišta Janus i projektnih partnera OMNIA obrt, Nova Furca d.o.o. te Udruge Breza i Udruge Zvono "Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske" UP.02.2.2.03.0053 pozivamo vas 13.-15.11.2019. na predavanje, radionice i konzultacije na teme:
Gastronomija u turizmu – brendiranje destinacije kroz gastronomiju
Marketing gastronomije i ugostiteljstva
koje će održati – prof. Karin Mimica.
Predavanja su namijenjena ugostiteljskim i turističkim djelatnicima te financirana iz fonda "Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske".
Predavanja i radionice će se održati:
13. studenog, 2019
10:30 h - “Kod Ruže”
Gastronomija u turizmu - brendiranje destinacije kroz gastronomiju
1.1. Gastronomija – najveći potencijal održivosti destinacije
1.2. O destinaciji
1.3. O gastronomskom turizmu
1.4. Vinski turizam
1.5. Upravljanje gastronomskom destinacijom prema preporukama UNWTO
1.6. O gastronomskim brendovima te zaštitama izvornosti i geografskog porijekla
1.7. Uloga gastronomskih brendova u promidžbi destinacije i gospodarstva
1.8. Gastronomski aduti diljem svijeta i njihov utjecaj na destinaciju iz koje potiču
1.9. Naši gastronomski aduti i primjeri dobre prakse
1.10. Gastrodiplomacija
1.11. Gastronomija – čuvar tradicije
1.12. Iz svega se može stvoriti priča
17.00 h Boutique hotel Tvrđa Primjena naučenih alata i konzultacije
14. studenog 2019.
9:00 h - Hotel Osijek
2. Marketing gastronomije i ugostiteljstva
2.1. Trendovi u gastronomiji
2.2. Vrste restorana
2.3. Vrste posjeta restorana
2.4. Prepoznavanje potencijala – tko nam je potencijalno tržište, tko nam je konkurencija?
2.5. Kako prići potencijalnom tržištu?
2.6. Što bi vas privuklo? Što gosti traže?
2.7. Izrada SWOT analize: snaga, slabost, prilike, prijetnje
2.8. Osmišljavanje ponude
2.9. Kreiranje doživljaja
2.10. Faze koje gost prolazi - od sanjarenja o destinaciji, preko bukiranja, konzumiranja, do objave na društvenim mrežama
2.11. Targetiranje i prilagodba ponude
2.12. Što utiče na odluku gosta? – osobna preporuka, reportaže u medijima, društvene mreže, gastronomski vodiči, promidžbeni materijali
2.13. Gost kao ambasador restorana
2.14. Kreiranje i primjena marketinške poruke
2.14.1. Vizuale i Govor slike
2.14.2. Moć riječi – promidžbene poruke i PR tekstovi
2.14.3. Govor tijela pri prezentaciji
2.14.4. Web i Društveni mediji
2.14.5. Prospekti, plaćeni oglasi i reportaže
2.15. Rad s medijima
2.16. Rad s agencijama i tvrtkama
2.17. Prednosti i mane tehnologije
3. dio – primjena naučenih alata
17.00 h Regionalna vinoteka - Važnost vina u marketingu destinacije i ugostiteljstva
- primjena naučenih alata i konzultacije
15. studenog, 2019.
Tijekom jutarnjih sati: Primjena naučenih alata i konzultacije
Broj mjesta je ograničen te vas molimo da svoj dolazak potvrdite do 13.00 h 11. studenog 2019. na e-mail projekt.turizam0053@gmail.com ili tel. 091 220 66 45.
Prof. Karin Mimica je vlasnica i urednica najvećeg portala o hrvatskoj gastronomiji (www.gastronaut.hr), autorica 26 knjiga te nekoliko desetina tematskih gastronomskih programa i projekata. Glavni brandovi na kojima radi prof. Mimica preko svog poduzeća Abisal d.o.o. su Restaurant Croatica i Klub Gastronaut, a pored toga vodi i projekte edukacija, osmišljavanja, implementacija i zajedničkog marketinga gastronomije u turizmu za nekoliko destinacija. Članica je i predsjednica sekcije turističkih novinara pri Hrvatskom novinarskom društvu te urednica društvenih medija Međunarodne udruge turističkih novinara FIJET. Četiri godine je bila u žiriju za S. Pellegrino The Worlds best restaurants, a zadnje tri godine redoviti je panelist na okruglim stolovima i radionicama koji se na temu brendiranja gastronomije Mediterana održavaju u sklopu Mediteranskog turističkog foruma i Mediteranske turističke fundacije sa sjedištem na Malti. Savez šefova kuhinja mediteranskih i europskih regija nagradio je prof. Mimica titulom svoje Vitezice za medije, a Europska federacija turističkih novinara dodijelila joj godišnju nagradu za doprinos spajanju gastronomije, turizma i medija.
Predavanja i radionice će se održati u sklopu projekta "Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske" UP.02.2.2.03.0053 Učilišta Janus u partnerstvu s udrugama Zvono (Udruga djece i mladih s poteškoćama u razvoju Zvono) i Breza (Udruga za rad s mladima “Breza”) te dva ugostiteljska objekta OMNIA obrt za dizajn i ostale poslovne djelatnosti i Nova Furca d.o.o. za ugostiteljstvo, trgovinu i ostale usluge.
Projekt “Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske” UP.02.2.2.03.0053 će doprinjeti rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske. Korisnik i partneri zajednički će razviti inovativne programe osposobljavanja u sektoru turizma s ciljem povećanja kompetencija polaznika za lakše uključivanje na tržište rada. Osposobljavanja u struci i pripreme za tržište rada proći će 40 nezaposlenih osoba, a 14 predavača i mentora usavršit će svoje kompetencije. Ukupni iznos projekt je 1.957.088,97 kn.