Najveća hrvatska baza restorana i recepata

U sklopu projekta Učilišta Janus i projektnih partnera OMNIA obrt, Nova Furca d.o.o. te Udruge Breza i Udruge Zvono "Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske" UP.02.2.2.03.0053 pozivamo vas 13.-15.11.2019. na predavanje, radionice i konzultacije na teme:


Gastronomija u turizmu – brendiranje destinacije kroz gastronomiju
Marketing gastronomije i ugostiteljstva
koje će održati – prof. Karin Mimica.


Predavanja su namijenjena ugostiteljskim i turističkim djelatnicima te financirana iz fonda "Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske".


Predavanja i radionice će se održati:
13. studenog, 2019
10:30 h - “Kod Ruže”
Gastronomija u turizmu - brendiranje destinacije kroz gastronomiju
1.1.    Gastronomija – najveći potencijal održivosti destinacije
1.2.    O destinaciji
1.3.    O gastronomskom turizmu
1.4.    Vinski turizam
1.5.    Upravljanje gastronomskom destinacijom prema preporukama UNWTO
1.6.    O gastronomskim brendovima te zaštitama izvornosti i geografskog porijekla
1.7.    Uloga gastronomskih brendova u promidžbi destinacije i gospodarstva
1.8.    Gastronomski aduti diljem svijeta i njihov utjecaj na destinaciju iz koje potiču
1.9.    Naši gastronomski aduti i primjeri dobre prakse
1.10.    Gastrodiplomacija
1.11.    Gastronomija – čuvar tradicije
1.12.    Iz svega se može stvoriti priča
17.00 h Boutique hotel Tvrđa Primjena naučenih alata i konzultacije


14. studenog 2019.
9:00 h - Hotel Osijek
2.    Marketing gastronomije i ugostiteljstva
2.1.     Trendovi u gastronomiji
2.2.     Vrste restorana
2.3.     Vrste posjeta restorana
2.4.    Prepoznavanje potencijala – tko nam je potencijalno tržište, tko nam je konkurencija?
2.5.     Kako prići potencijalnom tržištu?
2.6.    Što bi vas privuklo? Što gosti traže?
2.7.    Izrada SWOT analize: snaga, slabost, prilike, prijetnje
2.8.    Osmišljavanje ponude
2.9.    Kreiranje doživljaja
2.10.    Faze koje gost prolazi  - od sanjarenja o destinaciji, preko bukiranja, konzumiranja, do objave na društvenim mrežama
2.11.    Targetiranje i prilagodba ponude
2.12.    Što utiče na odluku gosta? – osobna preporuka, reportaže u medijima, društvene mreže, gastronomski vodiči, promidžbeni materijali
2.13.    Gost kao ambasador restorana
2.14.    Kreiranje i primjena marketinške poruke
2.14.1.    Vizuale i Govor slike
2.14.2.    Moć riječi – promidžbene poruke i PR tekstovi
2.14.3.    Govor tijela pri prezentaciji
2.14.4.    Web i Društveni mediji
2.14.5.    Prospekti, plaćeni oglasi i reportaže
2.15.    Rad s medijima
2.16.    Rad s agencijama i tvrtkama
2.17.    Prednosti i mane tehnologije


3.  dio – primjena naučenih alata

17.00 h Regionalna vinoteka - Važnost vina u marketingu destinacije i ugostiteljstva
- primjena naučenih alata i konzultacije

15. studenog, 2019.
Tijekom jutarnjih sati: Primjena naučenih alata i konzultacije


Broj mjesta je ograničen te vas molimo da svoj dolazak potvrdite do 13.00 h 11. studenog 2019. na e-mail projekt.turizam0053@gmail.com ili tel. 091 220 66 45.


Prof. Karin Mimica je vlasnica i urednica najvećeg portala o hrvatskoj gastronomiji (www.gastronaut.hr), autorica 26 knjiga te nekoliko desetina tematskih gastronomskih programa i projekata. Glavni brandovi na kojima radi prof. Mimica preko svog poduzeća Abisal d.o.o. su Restaurant Croatica i Klub  Gastronaut, a pored toga vodi i projekte edukacija, osmišljavanja, implementacija i zajedničkog marketinga gastronomije u turizmu za nekoliko destinacija. Članica je i predsjednica sekcije turističkih novinara pri Hrvatskom novinarskom društvu te urednica društvenih medija Međunarodne udruge turističkih novinara FIJET. Četiri godine je bila u žiriju za S. Pellegrino The Worlds best restaurants, a zadnje tri godine redoviti je panelist na okruglim stolovima i radionicama koji se na temu brendiranja gastronomije Mediterana održavaju u sklopu Mediteranskog turističkog foruma i Mediteranske turističke fundacije sa sjedištem na Malti.  Savez šefova kuhinja mediteranskih i europskih regija nagradio je prof. Mimica titulom svoje Vitezice za medije, a Europska federacija turističkih novinara dodijelila joj godišnju nagradu za doprinos spajanju gastronomije, turizma i medija.


Predavanja i radionice će se održati u sklopu projekta "Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske" UP.02.2.2.03.0053 Učilišta Janus u partnerstvu s udrugama Zvono (Udruga djece i mladih s poteškoćama u razvoju Zvono) i Breza (Udruga za rad s mladima “Breza”) te dva ugostiteljska objekta OMNIA obrt za dizajn i ostale poslovne djelatnosti i Nova Furca d.o.o. za ugostiteljstvo, trgovinu i ostale usluge.


Projekt “Znanjem i inovacijama prema rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske” UP.02.2.2.03.0053 će doprinjeti rastu konkurentnosti turizma kontinentalne Hrvatske. Korisnik i partneri zajednički će razviti inovativne programe osposobljavanja u sektoru turizma s ciljem povećanja kompetencija polaznika za lakše uključivanje na tržište rada. Osposobljavanja u struci i pripreme za tržište rada proći će 40 nezaposlenih osoba, a 14 predavača i mentora usavršit će svoje kompetencije. Ukupni iznos projekt je 1.957.088,97 kn.