Najveća hrvatska baza restorana i recepata

Lošinj je poznat po blagoj klimi, moru i zraku prve kakvoće. Na njemu raste 230 vrsta ljekovitog bilja od kojih mnoga doprinose prirodnoj aroma terapiji šetnjom, a i sastavni su dio lošinjskih specijaliteta. Tu je i 280 km pješačkih i biciklističkih staza te više od 200 sunčanih dana godišnje.

Prema ideji i odluci direktora Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibora Cvitkovića, koju su podržali ugostitelji, brend vitalnosti se ove godine službeno širi i na gastronomsku ponudu.


Gosti koji dolaze na aktivni odmor u podneblje koje i svojim prirodnim adutima doprinosi zdravlju,  ili su jednostavno skloni prehrani za vitalnost, na Lošinju će moći uživati i u nutricionistički nadgledanim gastronomskim delicijama koje su u skladu s njihovim načinom života.


Razrada i provedba ideje implantacije brenda vitality u gastronomsku ponudu, realizirati će se u suradnji s dugogodišnjim  partnerima iz poduzeća Abisal, Gastronaut na čelu s prof. Karin Mimicom,  s kojima su surađivali i na projektima Zaboravljeni okusi naših starih, Miomirisi i okusi Lošinja te promociji Apoksiomenove kuhinje.


Zainteresiranost za sudjelovanje u projektu je prijavilo 15-ak lošinjskih restorana, koji će u narednih nekoliko mjeseci pojedine svoje specijalitete, načinom pripreme i kombinacijom namirnica predložiti za titule jela za vitalnost.


Kako bi i s nutricionističke strane gosti bili na sigurnom, mag. nutr. Diana Gluhak Spajić, autorica Healthy meal standarda, osmislila je kombinaciju mediteranske i anti-age prehrane s Lošinjskim namirnicama te će nadgledati recepture i načine pripreme jela kandidiranih za titule “Vitality”.


Miomirisno začinsko bilje, riba, rakovi i školjke iz Lošinjskog akvatorija te otočna janjetina, u središtu su ove gastronomske priče koja objedinjuje autentične okuse sa prehranom za vitalnost i aktivnostima koje Lošinj nudi - staze, blaga klima i kvaliteta zraka prve kakvoće.


Vitality jela će biti posebno istaknuta u jelovnicima i u prezentaciji Lošinja kao otoka vitalnosti.


Prva jela s oznakom Vitality će biti promovirana tijekom proljeća te postaju sastavni dio brenda Lošinja - otoka vitalnosti.